
Sisenedes kaasaegsesse ärimaailma, seisavad ettevõtted silmitsi pidevalt kasvava konkurentsiga. Eriti jaekaubandussektor ei ole erand.
Loomulikult on mul Veskimöldre elanikuna kahju, et konkurentidest eristuv projekt hingusele läks. Kas tõesti ei ole kogukonnapoodidel võimalik ketipoodidega konkureerida?
Kuidas aga saab üldse eristuda ja tõmmata tarbijate tähelepanu?
Unikaalne bränding:
Teie bränd on teie visiitkaart ja unikaalsus on võti. Kasutage brändingut, et rääkida lugu, mis kajastab teie väärtusi ja missiooni. Keskenduge eristuvatele visuaalidele, nagu logo, värvipalett ja kujundus, et luua tugev ja meeldejääv identiteet. Tarbijad mäletavad unikaalseid ja hästi kujundatud brände.
Kvaliteetne kliendikogemus:
Esimene mulje võib sageli olla otsustav. Looge oma poes või veebilehel sujuv ja nauditav kliendikogemus. Lihtne navigeerimine, kiire laadimisaeg ja selge tooteinfo aitavad luua positiivse esmamulje. Samuti ärge unustage pakkuda suurepärast klienditeenindust, mis jätab tarbijatele meeldiva kogemuse. Kaupluse vahekäike ei ole mõtet kaubaalustega ära blokeerida, sest tarbija eelistab avarust ja puhtust.
Sotsiaalmeedia jõud:
Sotsiaalmeedia on võimas vahend, mis võib aidata teil jõuda suurema publikuni ja luua isiklikumat suhet klientidega. Jagage regulaarselt sisu, mis on seotud teie toodete või teenustega ning kaasake oma jälgijaid küsimuste ja aruteludega. Viige läbi sotsiaalmeedia uuring, kus sinu sihtrühm saab sortimendi osas arvamust avaldada. Aktiivne kohalolek sotsiaalmeedias aitab teil luua lojaalset kliendibaasi.
Digitaalsed retseptiraamatud
Retseptiraamatud on alati olnud toiduhuviliste ja kokkade jaoks oluliseks inspiratsiooniallikaks. Need sisaldavad mitmekesiseid ja loomingulisi retsepte, mis suudavad sütitada tulesid nii köögis kui ka maitsemeeltes. Nende värvikas maailm pakub avastamisrõõmu ning julgustab tarbijaid proovima uusi toiduaineid, roogasid ja valmistamisviise. Veski Gurmaan oli justkui aken erinevatesse kultuuridesse ja nende toidutraditsioonidesse ning tõi meieni erinevate rahvaste maitseid, aroome ja retsepte, avades meie silmaringi ning julgustades proovima midagi uut ja põnevat.
Unikaalsed pakkumised:
Loomulikult meelitavad soodushinnad tarbijaid, kuid kaaluge ka unikaalsete pakkumiste loomist. See võib hõlmata piiratud sortimente, kohandatud tooteid või erilisi kingitusi suuremate ostude korral. Unikaalsed pakkumised panevad tarbijad end eriliselt tundma ja suurendavad nende pühendumust teie brändile.
Tugev SEO ja sisu:
Hea nähtavus otsingumootorites on hädavajalik. Optimeerige oma veebileht SEO jaoks, kasutades asjakohaseid märksõnu, pealkirju ja metaandmeid. Samuti looge regulaarselt väärtuslikku sisu, mis vastab tarbijate küsimustele ja vajadustele. Kvaliteetne sisu aitab teil mitte ainult paremini leitavaks muutuda, vaid ka tugevdada oma autoriteeti oma valdkonnas.
Kokkuvõte
Jaekaubanduses silma paistmine nõuab pühendumust, loovust ja pidevat täiustamist. Looge unikaalne bränd, pakkuge kvaliteetset kliendikogemust, kasutage tõhusalt sotsiaalmeediat, looge unikaalseid pakkumisi ja keskenduge tugevale SEO-le ja sisule. Need strateegiad aitavad teil eristuda konkurentidest ja saavutada edu kiiresti muutuvas jaekaubandusmaastikus.
Inimeste teadlikkus tarbijana ja ketipoodide valikust oluliselt nõudlikum maitse on kaks põhjust, miks kogukonnapoodidel võiks olla võimalus muutuda lähiajal uueks trendiks…
Pole just palju näiteid Eestis, kes oleks suutnud Supermarketi suuruse poe nullist välja ehitada viie kuu jooksul? Tänaseks on reaalsus aga see, Alliku Kaubanduse OÜ jõudis kokkuleppele Veskimöldre Keskuse müügi osas Rimi kaubandusketile, mistõttu lõpetab tegevuse keskuse senine ankurrentnik Veski Market ja 2023 sügisest jätkab samas kohas kauplemist Rimi supermarket.
Tänan isiklikult kõiki koostööpartnereid ja töötajaid, kes panustasid selle suurepärase projekti käivitamisse ja loomulikult tarbijaid, keda pood kahe aasta jooksul eristuva sortimendiga kõnetas. Meie eesmärk oli anda võimalus ka väiksematele tootjatele, kes reeglina ketikaupluste sortimentidesse ei pääse.
Avaldatud artiklid:
Artikkel: Veskimöldre eliitrajooni elanikele avati 4,3-miljoniline külapood
Artikkel: Põneva kaubaga igapäeva gurmeepood