Oleme perefirma, kes on juba aastaid oma põhitöö kõrvalt virtuaalse lemmikuga sina peal olnud. Loodame, et kasulikud mõtted ja artiklid pakuvad lugejatele praktilist teavet, lahendusi probleemidele või uusi teadmisi.
Õpime pidevalt ja soovime panustada rohkem aega väikefirmade müügi-ja turundustegevuse arengusse. Kui sa ei leidnud endale sobivat teenust, siis uuri kas oskame abiks olla. Saame pakkuda kiireid lahendusi ja paindlikke kohtumisaegu on-line kanalites ka väljaspool tööaega …
või telli meilt mini-koolitusi, et oma töötajaid kaasaegsete turunduslahendustega kursis hoida.
Kasulikud mõtted
Virtuaalassistendi teenus
Virtuaalassistent on isik, kes pakub erinevaid teenuseid ettevõtetele ja üksikisikutele interneti kaudu. See on muutunud väärtuslikuks ressursiks paljudele ettevõtetele ja ük
Uue toote või teenuse turundamine?
Kui uuele tootele või teenusele turundust ehk digitaalset turundust ei tee, siis sind ei ole justkui olemaski? Sellega tuleks alustada kohe, kui äriidee paigas. Koduleht ja sotsi
CVI loomine Canva abil
CVI ehk Brändiidentiteet on enamat kui lihtsalt logo või värvipalett – see peegeldab ettevõtte olemust, väärtusi ja lubadusi tarbijatele. Tänapäeval, kui digitaalse turun
Team Coaching
Team coaching? Meeskonna kootsimine? Termin, mis paljudele ei vaja selgitamist ja mida müügijuhina olen oma tiimides alateadlikult mingite elementide näol teistsuguse nimetusega
Digiturunduse mõju
Digiturunduse mõju on viimastel aastatel märkimisväärselt muutnud turundusmaastikku ning sellel on olnud sügav mõju traditsioonilistele turundusstrateegiatele ja -taktikatele
Müügitunneli etapid ja AIDA mudel
Müügitunnel, mida tuntakse ka kui ostutsükli või müügiprotsessi tunnelit, on kontseptsioon, mis kirjeldab tarbija teekonda alates teadlikkusest kuni lõpliku ostuni. See visu
Disainitud tootekataloog
Disainitud tootekataloog, raamat ja infovoldik kannavad endas sügavaid ettevõtte veendumusi ning kirjeldavad selgelt selle pühendumust. Edu võti seisneb põhjalikus lähenemise